![]() XHost |
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
Main menu
Despre baze de date Access
O bază de date reprezintă un ansamblu de date, organizate coerent, structurate cu o redundanță minimă, accesibile cât mai multor utilizatori în același timp. Deci, o bază de date este un ansamblu de colecții de date cunoscute sub denumirea de tabelă (pentru bazele de date relationale) și obiect (pentru bazele de date orientate obiect).
O bază de date reprezintă o colecţie de informaţii care se referă la un anumit subiect sau scop, cum ar fi urmărirea comenzilor către clienţi sau menţinerea unei colecţii muzicale. De exemplu, să presupunem că numerele de telefon ale furnizorilor sunt memorate în locuri diferite: într-
Un SGBD (Sistem de Gestiune a Bazelor de Date) este un sistem software care gestionează toate procesele dintr-
Utilizând Microsoft Access, pot fi gestionate toate informaţiile dintr-
Tabele pentru memorarea datelor.
Interogări pentru găsirea şi preluarea numai a datelor dorite.
Formulare pentru vizualizarea, adăugarea, şi actualizarea datelor în tabele.
Rapoarte pentru analiza sau listarea datelor într-
Pagini de acces la date pentru vizualizarea, actualizarea, sau analiza datelor bazei de date din Internet sau un intranet.
OBIECTELE UNEI BAZE DE DATE
În Microsoft Access o linie dintr-
O bază de date este formată din mai multe tabele cu diferite lagături între ele. Tipurile de legături dintre două tabele pot fi următoarele:
-
-
-
Cheia primară
Puterea unui sistem relaţional al bazei de date cum este Microsoft Access provine din capacitatea de a găsi şi reuni rapid informaţii memorate în tabele separate utilizând interogări, formulare, şi rapoarte. Pentru aceasta, fiecare tabel ar trebui să includă un câmp sau un set de câmpuri care să identifice în mod unic fiecare înregistrare memorată în tabel. Această informaţie se numeşte cheia primară a tabelului. După desemnarea unei chei primare pentru un tabel, Access va preveni introducerea oricărei dublări sau valori Null în câmpurile cheii primare.
Cheia primară de tipul AutoNumerotare
Un câmp AutoNumerotare poate fi setat să introducă automat un număr secvenţial pe măsură ce fiecare înregistrare este adăugată tabelului. Desemnarea unui astfel de câmp ca o cheie primară pentru tabel este cel mai simplu mod de creare a cheii primare. Dacă nu stabiliţi o cheie primară înainte de salvarea unui tabel nou creat, Microsoft Access va cere permisiunea creării unei chei primare. Dacă sunteţi de acord, Microsoft Access va crea o cheie primară AutoNumerotare.